BİTİRME PROJESİ SUNUMLARI

Elektrik-Elektronik Mühendisliği Bölümü Bitirme Projesi sunumları 19.06.2026 Cuma günü Mühendislik Fakültesi Toplantı Salonu`nda gerçekleştirilmiştir.

Bölüm Öğretim Üyelerimizin jüri olarak katılım sağladığı etkinlikte, öğrencilerimiz mühendislik eğitimleri boyunca edindikleri teorik ve pratik bilgileri harmanlayarak hazırladıkları projeleri başarıyla sundular.

Gün boyu süren oturumlarda öğrencilerimiz çeşitli tez konularıyla ilgili sunumlar gerçekleştirerek projelerinin tasarım, uygulama ve sonuç aşamalarını jüri üyeleriyle paylaştılar.

Büyük bir emek ve gayretle projelerini tamamlayarak mezuniyet aşamasına gelen tüm öğrencilerimizi tebrik eder, meslek hayatlarında başarılar dileriz.
Yayınlanma Tarihi: 23.06.2026
Güncelleme Tarihi: 23.06.2026
Web Sorumluları